Metro pop 免費雜誌=廣告雜誌?



尋日搭港鐵經過見仲有METRO POP 373期,梗係拎返本黎睇啦…
(話說我好耐之前睇過,之後一路都拎唔倒,唔係我果日冇搭港鐵呢就係俾人拎晒…)
但係我一拎上手就覺得「嘩咁厚既!?」以前冇咁大本架喎…
再者揭揭下覺得「點解頁頁都係廣告…」仲要揭極都係廣告…
唔係吓話?係呀,真係廣告充斥住每一版面。 

究竟多到點呢?
於是我就走去數下究竟373期Metro Pop 到底有幾多頁係廣告…

我將內文分為三類:

廣告:不折不扣的廣告,宣傳產品服務等等等
偽文章: 睇睇下就會發現文章既內容會不斷有意無意咁介紹/歌頌件產品有幾咁犀利。
文章:純粹真心介紹D展覽活動/事件。

結果如下:

偽文章其實都係廣告,只係用唔同方式去表現,
所以其實成本野加埋有76%都係廣告… OMG

唔信你星期四攞本睇睇。

0 留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...