啜爆維他奶





話說,維他奶集團不斷創新求變去迎合/吸引年青人購買,
分別將維他檸檬茶改名VLT,推出限量啜爆飲管……
塑造一個年輕活力新鮮的品牌……

但你改還改,支飲管可唔可以唔好咁爆呢?
又或者推出限量啜爆飲管之餘都同時賣返原版飲管呢?
我用果支啜爆飲管飲野果陣真係飲到噴晒出黎=_=!
明明原本我只係掂住支飲管就可以飲維他奶,
依家你轉左個新設計之後要我含住支飲管…
安安樂樂俾我飲盒奶都唔得既,
係要我飲果時都要擔驚受怕…

可能我唔係年青人啦,我接受唔倒呢D咁新奇好玩又得意既設計。
你創新還創新都要顧下D舊客仔既感受先得架……
你個新設計搞到我入便利店想買野飲都唔會考慮買維他奶…

0 留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...