爆廢爛劇場 1

話說,現今有1個阿伯好鍾意賭馬,佢賭親都幾千幾百萬上落。呢位阿伯佢為人豪爽、有義氣,而且仲交遊廣闊,D朋友都尊稱呢個阿伯做蔡翁。

又話說有1次馬季開鑼,蔡翁當然唔會錯過,就自己走左入去馬場。

好快咁就跑左幾場,蔡翁手氣唔錯,有D斬獲。就係最後個場差唔多開跑個陣,蔡翁個就咇咇聲響。原來,係佢個外藉練馬師好友”Mr. 羅白頭就打俾佢,蔡翁一睇係羅白頭打俾佢就知有料到,好快就接聽左。

蔡翁︰「羅白頭先生你好呀,係咪有好野益我呀?

羅白頭︰「…(沙沙)…蔡翁…(沙沙)….益你呀..。」

蔡翁︰「喂喂? 羅白頭你講咩呀,個電話好喎。」

羅白頭︰「有內…(沙沙)…貼士…(沙沙)…記得…(沙沙)…2號飛…(沙沙)…中硬架。」

蔡翁︰「中硬!? 係咪2號呀,喂喂?

呢個時候,蔡翁個電話就傳黎「Do..Do..」聲。蔡翁當然心諗有冇搞錯啦,佢就睇一睇手上既
報紙,見到2號隻馬叫飛虎,再望一望時間,離開跑仲有4分鐘。

蔡翁心諗︰「羅白頭同我咁熟,唔會陰我既,仲要講到中硬,呢次唔訓身都對唔住自己! 就咁蔡翁就打個電話落注,黎一個一仗功成萬骨枯,連棺材本都落埋。

好快咁就開跑,亦好快咁跑完,結果......竟然係12號跑出。蔡翁心諗呢次真係要飲大檸樂啦,咩錢都輸晒,佢估唔到羅白頭咁對佢。呢個時候,羅白頭又打電話俾佢。

羅白頭︰「蔡翁,呢次賺唔少啦,唔好唔記得兄弟喎。」

蔡翁︰「你仲好講,叫我買2號,仲話中硬,我呢次訓街都唔掂。」

羅白頭︰「2!? 我叫你買既係12非福呀,你唔係聽錯呀!?

蔡翁︰「……




呢個故事就係現今版既 「蔡翁失馬,焉知非福」

(以上純粹搞爛,如有雷同,實屬巧合。)

0 留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...