生仔定生女好呢!?

究竟,生仔好呀,定生女好呢?

大家唔好亂諗野,唔係本人懷胎十月就生得,而係諗緊第時有呢個機會既時間,生仔定生女好呢?

有人話生仔好,生仔有得分嘛,你睇下d富豪、圍村咁,有錢有屋有地分,結婚前要簽合約,生仔有得分身家,你話幾咁重要!?

除左呢d明面上既,生仔既優勢都唔錯,至少行行下街去洗手間都唔使排餐死呀。

咁當然生女都好好呀,自古就有人講女兒係父母貼心既小綿襖嘛,唔明? 簡單d講,體貼又稱心囉。 生女冇得分? 唔緊要呀,養大左就去分人地個d嘛,分自己個d做咩野,傻架!?

其實睇落去,好似生仔生女都唔錯,不過又睇番而家香港既情況,截至2013年中,政府統計處出既人口估計報告裡面,香港現時男女比例有d失衡,男性人口約 333萬,女性人口約 385
萬。 (想了解就入去睇吧 http://www.censtatd.gov.hk/hkstat/sub/so150_tc.jsp )

如果係咁,生仔好似優勢大d吧,物以稀為貴,用數字黎睇都唔驚搵唔到老婆,剩係驚搵唔到老婆本......

男女比例失衡,唔怪得而家d男女好早就開始搵另一半了。

話說,本人放工搭巴士返屋企吃金冠飯,上到巴士本人習慣就上第2層既偏後排坐,行到上去就見到平時坐開既風水位前面有對學生男女邊食邊講,吃個不亦樂乎。 咁冇法啦,我只好退而求其次,好委屈咁坐後多行。

坐定定、開車、手機出動,用下d技能點數。 當然啦,前面男女同學細聲講大聲笑真係幾煩,搞到我都專心唔到。 不過唔睇由自可,一睇就想問候人父母,個2位男女同學都食完1個美味既忌廉泡芙(睇落好似),個男同學就隨手將個食物袋丟向佢地前一排既位,然後就用佢個嘴幫佢旁邊既女同學清潔嘴巴。 唔知個女同學個口太細定太唔小心,我見個男女學幫佢清潔完個嘴,又幫佢清潔埋條頸,我唔讚佢細心都唔得。

雖然個位男同學都有用眼啤下我有冇留意佢既清潔行為,但我一個宅男打機look好明顯令佢好放心咁不時就去幫女同學清潔一下。 唉,但佢唔記得巴士d清潔都唔錯呀,佢旁邊同隔黎排既玻璃都好睇得清佢隻手做緊咩,單純既我當然估係幫緊女同學整理衣服呀,咁細心既男仔真係難得......

好彩佢地既行為去到多人上車既站就停左,唔係我都覺得個男同學隻手會好攰。

唔,雖然巴士上面呢d清潔行為我睇唔少,但愈黎愈年輕化同光明化,睇黎如果問生仔定生女,不如問仲生唔生吧!?

0 留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...