菲人生活 - 新奇餸菜

話說近排香港傳出好多菲傭同僱主既掙執事件,甚至鬧上新聞。小編身邊也有很多朋友仔在討論菲傭問題,他們在互呻期間,小編聽到一個因美麗誤會演變成的新奇餸菜。

有一天......

朋友A:小菲,今晚我地想食蝦仁炒蛋,你識唔識整?
小菲:ok!
朋友A:仲有仲有,整多味粉絲炒節瓜,呢樣你識唔識?
小菲:ok!粉絲炒節瓜。
朋友A:呢到100蚊,用剩你睇下整咩餸。
小菲:ok!sir!

到左晚夜......

朋友A:小菲、小菲..... (大叫)
小菲:咩事?呀sir。
朋友A:做咩得兩樣餸咁少,連湯都無得飲?
小菲:你叫我整蝦仁炒蛋同「粉絲」炒節瓜嘛。
朋友A:無錯呢兩樣餸都唔係太貴姐,點解買唔到其他野。
小菲:d蝦太貴,用左好多錢。
朋友A:你買左虎蝦?(見到好大件既蝦仁)
小菲:街市賣魚勝話呢種蝦好味道。
朋友A:......
朋友A:咁做咩無粉絲架?!
小菲:係到呀,番薯嘛,你叫我番薯炒節瓜。
朋友A:......
小菲:係咪我做錯事,呀sir?
朋友A:你無做錯,係我搞錯姐......

就係咁,就產生左呢個美麗誤會,由蝦仁炒蛋變成「苦」蝦炒蛋,粉絲炒節瓜變成番薯炒節瓜。聽落雙方都無咩錯,只係互相未係好了解,溝通不足,就當係上左一課。

0 留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...