菲人生活-路上要小心

近排香港都出現好幾單在街上發生的意外,先係女子情果跳樓菲傭枉被壓死,另外有途人在街上被樓上梯間飛出的床板撞傷,有死有傷。依家出街都危機四伏,咁我地當然唔可以唔出街喇!都要搵食架!
pic: bbs.qoos.com

今次小編主要想講人為「意外」,唔係想講「意料之外」既事。出到街總會遇到一定橫衝直接既人,不過呢d大家唔使擔心,最多都係接到你殘廢姐,唔使死既。佳因好多大隻佬行街都唔鐘意避人,佢硬係心諗「你鐘意咪撞埋黎睇下,反正我大把肥膏擋住」。真係衰到無朋
友,我就睇下你邊日會遇到恐龍,到時你地班大隻佬就知驚。提醒大家,路上行路要小心,咪撞人,都唔好俾人撞。

pic: www.keichun.edu.hk
話說小編都係有「車」之人,大家唔好誤會,我個架只係「單車」。話晒踩車技術超凡,逢人必過,逢車必超,真係遇神殺神,遇佛殺佛。(迷之音:你堅d喇!拍戲咩你) 自從慧思拎金牌開始,唔知做乜鬼,條路多左勁多單車友。講真呀,十個有九個都踩靚車,但技巧又麻麻,係到單車徑到亂衝亂撞,你想死都唔好害人呀,大佬!小編雖然技巧好,但依家出到去踩車都好怯,佳因驚俾人撞到嘛!

pic: don1don88.pixnet.net
在此,提醒廣大市民路上要小心,分分鐘出「意外」。

p.s. 所以話呢,香港人真係好受潮流影響,人有我人,呢d咪叫緊貼潮流。

0 留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...