進擊之強國人@海洋公園

話說小弟前陣子去了海洋公園,嘩多人到呀!相信大家都可以猜到,海洋公園已被強國人佔領。我地呢d本地人入到去,分分鐘俾人歧視 /忽視;俾強國人歧視,俾職員忽視。事關強國人都當我地透明,和用他們出名無賴的技能,完全無視我地存在,直頭係阻住佢地玩。而個公園都「簡單化」了,好多簡體字,職員又變晒聲,要我地開麗音。職員:「翻賢框零」。

冰山的小一角1
 去排隊玩機動遊戲又唔夠強國人既打尖技能高級,唯有去睇唔同既館喇!點知,即刻諗起「進擊之巨人」。人地一層層既高牆,我地就見到一層層既人牆。想企埋少少去睇清楚少少都要小心,除時出招擊退你,小弟就中左幾招,一隻雞翼批埋黎,問你死未。用「進擊之強國人」來形容佢地真係無錯......

冰山的小一角2
 想話去海洋公園玩,真係諗清楚係你去玩定你去俾人玩......

0 留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...