被遺棄的龍貓:「主人你去左邊,做咩仲唔黎接我?」

龍貓:主人,我好凍,你去左邊?
 
落雨濕濕,各人都來去衝衝,突然走出一隻巨型老鼠,途人都大驚做咩有咁大隻老鼠,仲要唔驚人,周圍走,引起圍觀。小弟睇真d,認為佢唔係老鼠,應該係寵物「龍貓」。當時有個拾慌者出現,佢話係有人放底係到,仲要紙包箱到仲有幾隻。
好在佢無衝出馬路...
  當時都有好多人圍觀,但無乜人有意思去幫幫佢地,只係得個睇字;係其中有一個伯伯令我印象最深刻,佢話「如果我知愛護動物協會電話,實打去」;當時我正搵緊電話號碼,打去香港愛護動物協會,佢地聽到後話會即刻過來接收,個心即刻都定d,無咁心酸。最後,原來個伯伯有打俾佢個女,叫左佢個女打電話去求助。

途人都避開,當佢老鼠看待...
心諗,主人呀!主人呀!你當初買我個陣又當我如珠如寶,依家又將我放係條街到,咩意思呀?無論咩原因都好喇!都唔應該將小動物胡亂遺棄,廣告都成日宣傳,叫你地養之前諗清諗楚。講起都嬲......

我唔想住係到~
龍貓:主人,你快d黎搵我~

0 留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...